Шановні абоненти! Просимо вас звернути увагу на випадки розповсюдження фальшивих квитанцій.

У фальшивих квитанціях можуть бути неправильно вказані фінансові дані: розрахунковий рахунок, реквізити зовсім іншого підприємства або навіть приватної особи. Також, друк на підробленій квитанції може бути низької якості. Щоб розпізнати, чи не є квитанція підробленою, під час сплати у банку бажано уточнити, на чий рахунок йдуть гроші, на приватний чи державний? При оплаті в Ощадбанку діє система розпізнання штрих-коду, який також є ідентифікатором того, на який рахунок надійдуть гроші.

Щоб уникнути оплати за підробленими квитанціями пропонуємо вам звірити їх із зазначеними нижче:

ПАТ «Київгаз» р/р 260093011276

ДП «КиївгазЕнерджи» р/р 26039300016928

 

1. Чому мені надіслали дві квитанції на оплату за газ?

Перша квитанція, яка надійшла абоненту у серпні місяці — розрахунок за спожитий газ за липень місяць від ДП «КиївГазЕнерджи», яке з липня місяця обслуговує абонентів і надає йому послуги із газопостачання.

Друга квитанція, яка може надійти абоненту у серпні місяці — розрахунок за спожитий газ абонентом за період до липня місяця, що є фактичною заборгованістю абонента перед ПАТ «Київгаз», яке до липня місяця надавало абонентам послуги із газопостачання.

Отже, перша квитанція (від ДП «КиївГазЕнерджи») — рахунок за спожитий газ у липні, друга (від ПАТ «Київгаз») — заборгованість абонента за період надавання послуг абоненту компанією «Київгаз» до липня місяця*. Принагідно те, що в обох квитанціях зазначені різні банківські рахунки, за якими абонент має сплатити за спожитий газ.

*Абонент має погасити існуючу заборгованість, зазначену у квитанції. Якщо абонент погасив заборгованість, якої не існує, зараховані гроші залишаться на особовому рахунку абонента та в подальшому можуть бути використані для оплати.

2. Чому у квитанції за липень місяць у мене не нарахована субсидія, хоча я маю на неї право?

З 1 липня 2015 року запроваджується новий порядок нарахування пільг окремим категоріям громадян (Постанова КМУ від 04.06.2015 № 389). Розмір пільги залежатиме від середньомісячного сукупного доходу та розраховуватиметься для кожної родини окремо. Згідно з цим відбувається перегляд пільгових категорій абонентів, яким мають нараховувати субсидію. Тому на всі комунальні послуги за липень місяць субсидія не нараховується.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б