Періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов'язаний з такою повіркою ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства у визначені терміни.

На період зняття лічильника газу для проведення його періодичної/позачергової повірки та ремонту, пов'язаного з такою повіркою, газорозподільне підприємство встановлює лічильники газу з обмінного фонду. У випадку, коли замість тимчасово вилученого лічильника неможливо встановити інший, розрахунки із споживачем здійснюються залежно від середньомісячного обсягу споживання природного газу за аналогічний період (опалювальний або міжопалювальний) попереднього року або фактичний період споживання (опалювальний або міжопалювальний), якщо він становить менш, ніж шість місяців.

За умови справності лічильника газу, після проведення його повірки, газорозподільне підприємство зобов'язане встановити його протягом двох місяців з моменту зняття.

Якщо лічильник не пройшов повірку, його необхідно ремонтувати.

Термін виконання ремонту не повинен перевищувати 3-х місяців з моменту визнання лічильника непридатним.

Прострочення планової повірки лічильника газу з вини споживача, у разі відмови споживача у доступі до своїх приміщень, де розташовані лічильники газу, для їх демонтажу або монтажу є підставою для нарахування за спожитий газ за нормами споживання, як при відсутності лічильника.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Кіквідзе, 4-б