На сьогоднішній день найактуальнішим питанням залишається перепризначення субсидій для побутових споживачів.

Справа в тому, що постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 300 внесено зміни до Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій.

Дані зміни передбачають, що у випадку існування заборгованості у абонента станом на 1 травня 2017 року за надання будь-яких комунальних послуг, такий споживач втрачає право на призначення субсидії. Для перепризначення субсидії на наступний строк необхідно погасити заборгованість.

Киянам, які мають велику заборгованість, пропонуємо укласти договір реструктуризації боргу. Згідно з умовами цього договору споживач щомісяця сплачує поточні платежі за газ та суму боргу рівними частинами протягом певного періоду.

Також повідомляємо, що з технічних причин у травні 2017 Управління праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій не змогли своєчасно провести призначення житлових субсидій на наступний період з травня 2017 року по квітень 2018 року.

Тому у квитанціях на оплату комунальних послуг за травень не відображені розміри житлових субсидій.

Як повідомляє Управління соцзахисту населення, досі триває процедура перепризначення субсидій. Вже 65% киян побачили у своїх квитанціях перепризначену субсидію. І якщо у абонента немає заборгованості за комунальні послуги, а в квитанції на сплату за газ за червень 2017 року не відображена субсидія, не потрібно хвилюватися та витрачати час на відвідування центрів обслуговування компанії «КиївГазЕнерджи». Натомість, слід зачекати наступної квитанції, в якій обов’язково буде зазначена сума перепризначеної субсидії з 1 травня 2017 року.

На даний момент налагоджена робота з відділами пільг та субсидій усіх районів міста Києва. Оновлюються списки боржників, яким субсидія не перепризначається.

Абонентам, які звертаються до ДП «КиївГазЕнерджи» зі скаргою, що відділ пільг та субсидій відмовив у призначенні субсидії рекомендуємо сплатити квитанцію за червень в повному обсязі та надати до відділу пільг та субсидій. Сплачена квитанція є підставою для підтвердження відсутності заборгованості. На вимогу абонента надаємо довідку про відсутність заборгованості.

У разі, якщо абонент не згодний з нарахуваннями, пропонуємо сплатити квитанцію для того, щоб не пропустити строк, передбачений законодавством для перепризначення субсидії, а потім прийти на звірку. Якщо після звірки утвориться переплата — вона буде врахована в майбутньому періоді.

Закликаємо споживачів своєчасно сплачувати платіжки за природний газ, оскільки від цього напряму залежить перепризначення субсидій на наступний період!

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б