ПАТ «Київгаз» у своїй роботі керується Правилами надання населенню послуг із газопостачання, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від  9 грудня 1999 р. N 2246 (далі - Правила). Згідно із пунктом 16-1 Правил передбачено:

«Періодична повірка лічильників газу, їх технічне обслуговування та пов'язаний із такою повіркою ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) здійснюються за рахунок газорозподільного підприємства.»

            Порядок проведення періодичної повірки побутових газових лічильників силами працівників ПАТ «Київгаз» наступний:

  1. Визначення переліків адрес, де встановлені газові лічильники, що потребують повірки згідно із вимогами паспортів заводів-виготовлювачів на лічильники.
  2. Складання графіків зняття на повірку лічильників.
  3. Відповідно до графіків проводиться узгодження зі споживачем про час виконання робіт (у телефонному режимі спілкування із мешканцем квартири про надання доступу для зняття лічильника).
  4. У назначений час представник ПАТ «Київгаз» відвідує помешкання, де встановлений лічильник та виконує роботи з його демонтажу. Замість знятого лічильника встановлюється лічильник з обмінного фонду аналогічного типу або встановлюється байпасна перемичка (з’єднання гумовим патрубком). Про зняття лічильника на періодичну повірку складається акт у двох примірниках, один з яких надається споживачеві.
  5. Знятий газовий лічильник прямує до дільниці з повірки та ремонту газових лічильників ПАТ «Київгаз». У дільниці проводяться роботи з повірки лічильника та необхідний пов'язаний із цим ремонт. При цьому виявляються можливі ознаки втручання в обліковий механізм лічильника. Повірка оформлюється необхідними документами та завіряється клеймом представника Укрметртестстандарту.
  6. Після проведеної повірки представник «Київгазу» повертає лічильник за адресою його встановлення та проводить відповідні роботи зі зняття обмінного лічильника або байпасу та монтажу повіреного приладу, виконує його пломбування. Про час виконання робіт також домовляється з мешканцем квартири у телефонному режимі.

     Відповідно до Правил термін робіт із повірки лічильника має складати не більше двох місяців. Вимоги щодо терміну робіт з повірки нашим Товариством дотримуються та в середньому складають один місяць.

  7. Інформація про зняття лічильника на повірку та повторне його встановлення надається розрахунково-абонентським відділам ПАТ «Київгаз», які відповідно до вимог Правил проводять відповідні нарахування за спожитий газ у період повірки.

 

Документи на газовий лічильник, який потребує повірки, не вимагаються. Бажана наявність паспорта на лічильник, у якому ставиться відмітка про повірку. Але за відсутності паспорту повірка лічильнику проводиться, при цьому враховується дата встановлення лічильника, дата останньої повірки та міжповірочний термін на даний вид облікового пристрою.

Витрати, які пов’язані з повіркою побутових газових лічильників, для споживачів відсутні. Якщо лічильник визначають як несправний або непридатний до ремонту, його замінюють на новий за рахунок коштів власника.

Інформація про проведення періодичної повірки газових лічильників за рахунок коштів ПАТ «Київгаз» є в умовах договору про надання населенню послуг з газопостачання, який в обов’язковому порядку укладається зі споживачем, у якого встановлений лічильник.

Також на сайті товариства розміщено посилання на нормативні документи, у тому числі на Правила надання населенню послуг з газопостачання, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від  9 грудня 1999 р. N 2246.

Працівниками Контакт-центру ПАТ «Київгаз» при зверненні споживачів також надається кваліфікована інформаційна підтримка, у тому числі і про порядок проведення повірки лічильників. Багатоканальний телефон Контакт-центру ПАТ «Київгаз»: 495-04-04, який працює з 8:00 до 20:00 у робочі дні та з 8:00 до 17:00 у суботу, вихідний день – неділя.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б