Модернізація оснащення

ПАТ « Київгаз» - це розвинена інфраструктура та високий технічний рівень оснащення газового комплексу столиці. 

Основна увага працівників компанії сьогодні приділяється питанням розвитку та реконструкції діючої столичної газової мережі, якісному обслуговуванню внутрішньобудинкових систем постачання газу, капітальному ремонту підземних і надземних газопроводів.

Активними темпами впроваджується автоматична система контролю (телеметрія) за режимом роботи газорегулюючих пунктів (ГРП), нові види газопошукових приладів для обслуговування підземних газопроводів та інше обладнання, яке використовується при експлуатації систем газопостачання.

У 2013 році введено в експлуатацію нові станції катодного захисту газових мереж, кардинально модернізовано обладнання ГРП і ШРП, проведено капітальний ремонт головних газорозподільних станцій.

У зв'язку з кардинальною модернізацією обладнання в 2012-2013 рр. «Київгаз» перейшов на новий щабель безпеки системи газопостачання Києва, а аварійна служба по своїй технічній оснащеності вийшла на один рівень з кращими аварійними службами Європи.

  

Сучасні кульові крани — герметичність, зручність, економічність 

З 2012 року ПАТ « Київгаз» розпочав програму по заміні запірних пристроїв на газопроводах — вводах житлових будинків на сучасні кульові крани. У 2012 році замінено 500 кранів, в 2013-му — 1200 кранів. Нові крани забезпечують герметичність домових систем газопостачання, вони зручні в користуванні і знижують витрати на обслуговування.

  

Капітальний ремонт станцій катодного захисту

У зв'язку з необхідністю у проектуванні та будівництві нових систем захисту підземних газопроводів, а також з метою недопущення корозійних пошкоджень на газопроводах та інших суміжних комунікаціях, у 2013 році ПАТ «Київгаз» виконало капітальний ремонт 45 станцій катодного захисту (заміна анодних заземлювачів) та побудувало 7 нових станцій за новими проектами.

 

Впровадження системи телеметрії

Одним з новаторських проектів ПАТ «Київгаз» є впровадження автоматизованої системи контролю за всім технологічним обладнанням газотранспортної мережі, а також системи збору та обробки даних з вузлів обліку газу — телеметрії.

Першим важливим кроком у цьому напрямку  було створення системи автоматичного контролю за роботою газорегуляторних пунктів ( ГРП ) і ГГРП , що надало можливість контролювати роботу за наступними показниками: вхідний і вихідний тиск, загазованість приміщення , спрацьовування запобіжно - запірного клапана, температура і перепад на фільтрі , відкриття сторонніми особами дверей приміщень ГРП, інші несправності.

Протягом 2012-2013 рр.  ПАТ «Київгаз» встановив 180 комплектів телеметрії. При відсутності електроживлення ГРП, обладнання системи телеметрії працює від сонячних батарей, відповідно, контроль за безпечним режимом газопостачання — постійний.

  

У планах ПАТ «Київгаз» оснащення телеметрією 155 шафових регуляторних пунктів (ШРП) і 630 станцій катодного захисту , що надасть можливість повністю контролювати обладнання.

  

Модернізація ГРП — європейський рівень безпеки столиці

У 2012-2013 рр., ПАТ «Київгаз» замінив обладнання на всіх ГРП столиці. Це стало першим кроком у створенні системи контролю та управління всією багатоступінчастою структурою мереж газопостачання Києва.

За 2012-2013 рр. проведена заміна застарілого газового обладнання 50-60 -х рр. на обладнання XXI століття, аналогів якому на сьогоднішній день в Україні немає.

Таким чином, в 2012 році проведена реконструкція 44 газорегуляторних пунктів (ГРП) шляхом повної заміни технологічного обладнання та ремонтних робіт у будівлях, а в 2013 році — 96 ГРП.

Всі ГРП оснащені автоматичними системами контролю за режимом їх роботи — телеметрією, а також блоками 2-лінійного редуциювання газу.

Модернізовані ГРП відповідають усім сучасним європейським вимогам безпеки.

Крім того, в 2013 році зусиллями керівництва ПАТ «Київгаз» було закуплено та змонтовано нове обладнання на 22 шафових регуляторних пунктах (ШРП).

  

Повна реконструкція обладнання ГГРП

У 2012-2013 рр. ПАТ «Київгаз» прововів роботи з реконструкції головних газорегуляторних пунктів ГГРП — № 7 та № 8, які забезпечують подачу газу в Голосіївському, Печерському, Солом'янському районах столиці.

Повна заміна обладнання регулювання газу на ГГРП дозволила підняти рівень безпеки та надійності газопостачання цих районів і збільшила пропускну здатність для можливих нових підключень споживачів газу на 30 %, а також дозволила значно поліпшити умови праці співробітників компанії.

Всі ГГРП оснащені телеметрією, на будь-які відхилення від норми миттєво реагує черговий диспетчер, при аварійній ситуації неполадки ліквідовуються силами аварійно-відновлювальних бригад.

На сьогоднішній день подібних аналогів ГГРП в Україні немає.

  

Сучасне обладнання для проведення комплексного приладового обстеження газопроводів (КПО)

У 2012 році для проведення КПО було придбано найсучасніше обладнання VLoc PRO-2, VLoc DM-2, які дозволяють проводити роботи з перевірки цілісності ізоляції сталевих підземних газопроводів із максимальною точністю протягом усього року (раніше такі роботи взимку не виконувалися). 

Для роботи служби з проведення КПО газопроводів в 2012-2013 рр. були придбані генератори VM-150 ТХ, що створюють електричне поле і подають сигнали на трубу, таким чином значно спрощуючи пошук газопроводу. Було придбано також високочутливі газоіндікатори ЄС-ТЕС НS680 для перевірки герметичності газопроводів  та прилади «Дятел» для визначення місцезнаходження поліетиленових газопроводів.

В жодній газотранспортній компанії України подібної техніки немає.

 

Call - центр ПАТ «Київгаз» — « Завжди поруч з клієнтом!»

Контактний центр ПАТ «Київгаз» забезпечує своєчасне вирішення проблемних питань, надає вичерпні консультації та постійно працює над підвищенням якості обслуговування.

Впровадження в Контактному центрі в березні 2013 програми електронного документообігу дозволило ще більш оперативно реагувати на скарги та пропозиції абонентів, вести статистику звернень.

У 2013 році проведені консультації з організації call-центрів з колегами «Львівгазу», «Дніпрогазу», «Полтавагазу», «Кременчукгазу», та «Київоблгазу» за нашим зразком.

Щомісяця Контактний центр приймає близько 35 тисяч дзвінків.

    

«Ноу-хау» в сегменті сервісу для споживачів

У 2012 році було запроваджено новий сервіс для споживачів — Систему комплексного обслуговування.

Такий сервіс є новинкою для газорозподільних міських підприємств і покликаний оптимізувати і спростити всі процеси, пов'язані з видачею технічних умов, розробкою проектів, вибором і покупкою газового обладнання, а також монтажними роботами будь-якої складності.

Сиcтема комплексного обслуговування дає можливість виконувати функції call-центру і одночасно вести комерційну обробку всіх заявок споживачів наших послуг, впорядкувати їх і контролювати рівень технічного обслуговування, реалізовуючи принцип «заявка-виконання» в один день.

Cтворення Системи комплексного обслуговування, що включає в себе call-центр і «єдине вікно», стало проривом в сегменті сервісу — наданні якісних і комфортних послуг абонентам.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б