Карантин вніс корективи у роботи всіх компаній. «Київгаз» продовжує працювати, підлаштовуючись під надзвичайні умови. Адже підприємство забезпечує роботу критично важливої інфраструктури для 780 тисяч сімей та близько 1500 підприємств, установ та бюджетних організацій Києва.

Усі технічні служби підприємства працюють в посиленому режимі. Виїжджають на виклики, усувають витоки газу, ремонтують газові прилади, стежать за тиском в мережах. Спеціалісти, які працюють на зміні, екіпіровані особистим захистом: захисними масками, окулярами, рукавицями та антисептиками для рук.

Для безперебійного та безаварійного газопостачання у столиці цілодобво чергують сім бригад аварійно-відновлювального управління. Вони оперативно виїздять на виклики та усувають аварійні ситуації. За два тижні карантину служба 104 прийняла та опрацювала понад 300 викликів, більшість із пов’язані з витоками газу.

Через обмеження, пов’язані з карантином, з 16 березня центри обслуговування клієнтів призупинили свою роботу – вони не приймають споживачів. Натомість посилено працює контакт-центр. За період карантинного режиму фахівці контакт-центру опрацювали у телефонному режимі 21 тисячу дзвінків, 470 електронних звернень.

Нагадуємо, що отримати відповіді на питання щодо газу кияни можуть за такими номерами: 097-495-11-04 або 044-495-04-04.

«Київгаз» закликає киян дотримуватися карантинного режиму і користуватися онлайн-сервісами для передачі показань лічильника і оплати за доставку газу.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б