Клієнти «Київгазу» часто ставлять операторам контакт-центру схожі запитання.

Коли і як передавати показання лічильника, де платити за послуги без комісії, як викликати майстра, як зареєструватися в особистому кабінеті, як надати документи в період карантину та багато інших. Є також споживачі, які не розібралися у процедурі анбалдингу і запитують, чому отримують від січня 2020 року два рахунки.

Ми відповідаємо на всі запитання у відеорубриці «Запитуєте? Ми відповідаємо» на каналі компанії в ютубі.

Свої запитання кияни можуть надсилати в особисті повідомлення на фейсбуку чи писати в коментарях під відео.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б