Упродовж минулого року фахівці «Київгазу» опрацювали понад 412,5 тисяч звернень клієнтів. Споживачі газу скористалися як традиційними каналами комунікації, так і дистанційними сервісами – особистим кабінетом, чатботом в Телеграм та месенджерами.
Найбільш популярним способом зв’язку споживачів з «Київгазом» залишається традиційний – телефони контакт-центру. Цим каналом скористалися близько 220 тисяч користувачів – клієнтів «Київгазу».
На другому місці за популярністю – онлайн канали. За минулий рік через Інтернет фахівці компанії опрацювали більше 113 тисяч звернень. З них майже 104 тисячі отримані через телеграмбот, понад 4 тисячі звернень – електронною поштою. Через особистий кабінет по допомогу звернулися майже 4 тисячі киян, а в соціальних мережах опрацювали тисячу запитів.
На третьому місці – особисті візити споживачів до центрів обслуговування. Минулого року наші фахівці прийняли майже 80 тисяч звернень.
«Дистанційні сервіси «Київгазу» створені і працюють для зручності киян. У період пандемії ми відчули ще більшу затребуваність саме онлайн-каналів зв’язку. Адже передати показники, отримати довідку про стан рахунку, викликати майстра, зробити платіж і навіть укласти договори на розподіл газу – все це можна легко зробити, не виходячи з дому. Вже немає потреби йти до центру обслуговування – достатньо зареєструватися в особистому кабінеті та надіслати сканкопії чи фото необхідних документів», – зауважує начальник управління роботи з абонентами АТ «Київгаз» Людмила Гребещук.