Компанія  «Київгаз» запустила сервіс зворотного зв’язку, щоб поліпшити комунікацію зі споживачами газу. Доступ до сервісу максимально простий ─ достатньо скористатися QR-кодом, розміщеним у п’яти центрах обслуговування та шести управліннях газового господарства.

Якщо після візиту клієнт хоче залишити відгук, він сканує телефоном код і переходить на онлайн-анкету на сайті Revizion

В анкеті можна поставити від 1 до 5 балів за швидкість вирішення питання, компетентність персоналу, рівень комфорту в центрі обслуговування, а в коментарі написати відгук. Більш того, його можна записати голосом чи прикріпити фото.

Відгук клієнта потрапляє у спеціальну систему, де його опрацьовує оператор. За відповідями на них стежать менеджери компанії. Тому жодне повідомлення не залишиться без уваги: клієнтів точно почують та відреагують на звернення. 

«Revizion ─ це електронна книга скарг і пропозицій. Вона дає можливість споживачеві миттєво вирішувати проблему, а компанії ─ швидко усувати недоліки в роботі та зміцнювати й розвивати сильні сторони», ─ каже Людмила Гребещук, керівниця управління роботи з абонентами АТ «Київгаз».

Користувачі особистого кабінету, яким зручніше спілкуватися з «Київгазом» онлайн також можуть залишити свій відгук, перейшовши за посиланням на Revizion. 

Довідка. АТ «Київгаз» забезпечує розподіл газу понад 778 тис. домогосподарствам Києва. Компанія вдосконалює сервіси для поліпшення комунікації зі споживачами. Так, влітку цього року з‘явився новий спосіб передачі показань через платіжні термінали EasyPay

Revizion – незалежний український сервіс, який дозволяє компаніям отримувати відгуки від клієнтів за допомогою QR-кодів, email-повідомлень, дзвінків та аналізувати їх. Створений в 2017 році, сьогодні надає послуги 150 компаніям.  

 

 

 

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б