У зв’язку із посиленням карантинного режиму, в АТ «Київгаз» стрімко зростає кількість споживачів, які сплачують за спожиті послуги через Інтернет. Так, кількість клієнтів компанії, які у березні сплатили за доставку природного газу онлайн, у порівнянні з лютим збільшилася на 35%. Нині половина тих, хто сплачує за допомогою онлайн-сервісів, користуються особистим кабінетом.

Сервіс працює цілодобово, і за його допомогою споживач може сплатити за розподіл газу, передати показники лічильника, завантажити рахунок, підписатися на його розсилку та перевірити інформацію про минулі розрахунки. Особистий кабінет допомагає споживачам отримувати ряд послуг дистанційно, тому є найзручнішим інструментом для комунікації з компанією, адже мінімізує фізичний контакт з іншими людьми та заощаджує час. Якщо споживач не зареєстрований в особистому кабінеті, він також має можливість оплатити послугу транспортування газу на kyivgaz.ua у розділі Оплата за послуги. Для цього необхідно знати свій особовий рахунок, який зазначається у квитанції, що надходить від АТ «Київгаз».

 

Контакт-центр (044) 495-04-04;

(097) 495-11-04;

Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б