21 травня начальник управління роботи з абонентами Людмила Гребещук взяла участь у брифінгу в Київській міській держадміністрації. Говорили про рівень оплати за послугиАТ «Київгаз» та можливості для оплати житлово-комунальних послуг онлайн. 

У березні – квітні, під час карантину, клієнти АТ «Київгаз» майже у півтори рази збільшили платежі за доставку природного газу через онлайн-сервіси. Такі сервіси дозволяють оплачувати послугу не виходячи з дому, а також економити, адже дешевші за інші способи. Тому фахівці компанії продовжують поліпшувати роботу онлайн-сервісів, зокрема додали нові функції у чатботі в мережі «Телеграм».

Чатбот KyivgazBot допомагає споживачам газу за кілька хвилин сплатити за розподіл природного газу чи переглянути історію оплат, передати показання лічильника, а також викликати майстра для ремонту, заміни або встановлення газового обладнання.

«Понад 250 тисяч побутових споживачів газу Києва користуються особистим кабінетом – безперечно, це зручний дистанційний сервіс на сайті kyivgaz.ua. Проте все більшої популярності набуває чатбот, який в нинішньому ритмі життя допомагає вирішувати питання просто і швидко. Через KyivgazBot зручно передавати показання лічильника та оплачувати послугу, а також у будь-який час, дорогою на роботу або навіть стоячи в черзі у супермаркеті, можна і центри обслуговування знайти, і надіслати заявку на виклик майстра, щоб відремонтувати плиту, колонку чи котел», – зазначає Людмила Гребещук, начальник управління роботи з абонентами АТ «Київгаз».

Щоби скористатися чатботом, потрібно завантажити месенджер «Телеграм», в стрічці пошуку ввести @KyivgazBot і натиснути Start. Далі – вибрати потрібну послугу.

Для клієнтів «Київгазу» є альтернативні дистанційні сервіси: особистий кабінет на сайті компанії, форма зворотного зв’язку, мобільний додаток, контактний центр за номерами (044) 495-04-04 та (097) 495-11-04, електронна пошта contact@kyivgaz.ua.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04;

(097) 495-11-04;

Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б