«Завжди поруч з клієнтом» – такою бачить свою місію контактний центр «Київгазу», який розпочав роботу 1 червня 2009 року. Його робота не обмежувалася суто диспетчерською функцією – прийомом заявок від споживачів, передачею цих заявок у роботу і контролем за їхнім виконанням. Навпаки – контактний центр став тим підрозділом «Київгазу», який практично найпершим з-поміж усіх інших контактує з клієнтом і охоплює всі питання, що стосуються безпосередньо основних і додаткових послуг компанії у галузі газового господарства. Тож за телефоном (044) 495-04-04 Ви можете отримати фахові поради і допомогу.

Оператори Контакт-центру «Київгазу» – досвідчені фахівці, які пройшли спеціалізоване навчання. У своїй роботі вони використовують найсучасніше програмне забезпечення. А ще оператори Контакт-центру не забувають дякувати клієнтам за дзвінки, звернення і навіть скарги. 

Завдяки цьому за рік своєї роботи контактний центр отримав майже 100 подяк від клієнтів. А у березні 2010 року контакт-центр «Київгазу» здобув премію «Кришталева гарнітура-2010» в номінації «Найкращий Call-центр до 50 операторів» міжнародного конкурсу CCG Call Center Awards.

Ми приділяємо особливу увагу якості роботи співробітників контакт-центру. Будьте впевнені в їх уважності, ввічливості, компетентності. Співробітники нашого контакт-центру готові надати сервісну підтримку українською та російською мовами.

 

Контактний центр працює з понеділка по п'ятницю з 8:00 до 20:00, а в суботу – з 8:00 до 16:00. Щомісяця він приймає понад 10 тис. дзвінків.

 

Споживачі природного газу міста Києва мають змогу отримувати консультаційні послуги та надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером контакт-центру ПАТ «Київгаз»:

+380 (44) 495-04-04

 

Оператори нашого контакт-центру можуть:

  • дати відповідь на запитання стосовно підключення об'єктів до газової мережі міста,
  • надати інформацію щодо робіт з встановлення, ремонту та технічного обслуговування газового обладнання,
  • надати інформацію про порядок та особливості встановлення газових лічильників.

Також за номером контакт-центру споживачі газу можуть отримати он-лайн консультацію щодо інших послуг, які надає компанія. 

Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами.

 

Технічне забезпечення процесу:

  • CRM система, сучасна IP телефонія.
  • PRI потік загальною ємністю 60 вхідних ліній.
  • IVR забезпечують високу якість сервісу.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б