Новини «Київгазу»

Команда ПАТ «Київгаз» 29.06.2017р. провела планове прибирання території 46 газорозподільних пунктів, повністю прибрали сміття у парку Т.Г. Шевченка та у паркових зонах лівого берегу Києва. У свою чергу закликаємо усіх киян вживати превентивні заходи задля недопущення забруднень нашої квітучої держави та долучатися до майбутніх прибирань разом із командою ПАТ «Київгаз».

Так, споживачі забов`язані допускати представників ПАТ «Київгаз» до приміщень, у яких встановлені газові лічильники. Кодекс ГРМ і Правила постачання природного газу надають перелік таких випадків.

Наразі одним із найактуальніших питань в сфері забезпечення споживачів послугами з газопостачання є правильність нарахувань за фактично спожитий природний газ. Дуже часто через невідповідність у нарахуваннях відбувається завищення фактичних обсягів споживання населенням природного газу.

Починається літній період та багато киян відправляються на свої дачні та сільські помешкання. І одразу постає питання як правильно вчинити, аби заощадити при сплаті за комунальні послуги. Для того, щоб уникнути непорозумінь при нарахуваннях за газ необхідно знати наступне.

При здійсненні планових перевірок в помешканнях жителів столиці працівники ПАТ «Київгаз» все частіше фіксують численні порушення правил експлуатації газових приладів. ПАТ «Київгаз» відповідально ставиться до інформування населення щодо питань газової безпеки, а наші аварійні бригади цілодобово працюють у режимі екстреного реагування та потенційно рятують тисячі життів.

На даний час ПАТ «Київенерго» має критичну суму заборгованості перед ПАТ «Київгаз», що ставить під загрозу нормальне подальше функціонування газорозподільної компанії. На жаль, намагання владнати питання шляхом перемовин зазнали невдачі та призвели до подальшого накопичення заборгованості. Такий стан речей змушує ПАТ «Київгаз» вдаватися до дій по обмеженню подачі природного газу до частини котелень ПАТ «Київенерго».

ПАТ «Київгаз» покращує рівень сервісу для абонентів.

Відтепер показання газового лічильника можна передати за допомогою SMS-повідомлення на номери:

067 006 7 104 (Київстар) або 050 450 7 104 (Водафон),

що призначені тільки для прийому SMS-повідомлень.

Шахраї проникають у помешкання наших абонентів, представившись співробітниками газової компанії. Як не стати жертвою та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»?

Співробітники ПАТ «Київгаз» повинні бути вдягнені у спецодяг з логотипом компанії, мати при собі посвідчення, а також чітко формулювати мету свого візиту.

У ПАТ «Київгаз» є три групи працівників, яким може знадобитися доступ до оселі споживача: контролери, слюсарі та аварійні бригади.

У день Святого Миколая співробітники ПАТ «Київгаз», колектив філії експлуатації газового господарства №8 (ФЕГГ-8), організували поїздку до Дарницького дитячого будинку-інтернату, що знаходиться у Києві, вул. Ялинкова, 58/60, аби організувати для дітей свято та привітати їх! У костюмах Миколая та Снігуроньки наші колеги вітали вихованців із новорічними святами, створивши святкову атмосферу для них, бажали добра, радостей, благодаті та вручили солодкі подарунки.

З радістю повідомляємо вам, що з даного моменту придбати та встановити газове обладнання, а також розробку проектної документації чи технічних умов можна оформити і отримати в кредит!

З метою покращення умов прийому споживачів Печерського та Шевченківського районів, центр обслуговування, що знаходиться за адресою вул. Ярославів Вал, 33-Б переноситься в більш комфортне приміщення по вул. Володимирська, 49-А, секція 7, оф. 415.

«Київгаз» вважає модернізацію обладнання одним з найважливіших пріоритетів

ПАТ «Київгаз» утверджено план по модернізації та встановленню газорегуляторних пунктів. Це забезпечить надійну та безперебійну якість газу на найближчі 20+ років.

Шановні споживачі природного газу

ДП «КиївГазЕнерджи» та ПАТ «Київгаз» повідомляє, що в зв’язку з введенням в дію Кодексу газорозподільних систем змінено порядок звільнення від оплати за природний газ у випадку тимчасової відсутності зареєстрованих осіб при відсутності лічильників газу.

Шановні абоненти!

Повідомляємо, що у березні 2016 року відбулися зміни норм споживання газу населенням у разі відсутності лічильників. У зв’язку з проведенням нарахувань відповідно до законодавства, в квітні було надано з затримкою рахунки за березень 2016 року.

Враховуючи це, в квітні 2016 року вимога щодо сплати рахунку до 20 числа місяця не застосовується.

Керівництво «Київгазу» офіційно заявляє, що не підтримує можливий перерахунок оплачених рахунків у зв’язку з заниженими нормами споживання, які встановив Кабінет міністрів України навесні 2015 року, зважаючи на складну соціально-економічну ситуацію в країні.

Публічне акціонерне товариство «Київгаз» повідомляє наступне:


На виконання п. 8.73.3. Статуту Товариства, яким передбачено виключну компетенцію Наглядової ради Товариства щодо прийняття рішень про проведення чергових та позачергових Загальних зборів на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства або Ревізійної комісії, Правлінням ПАТ «Київгаз» було прийнято рішення про звернення до Наглядової ради ПАТ «Київгаз» із пропозицією про проведення Загальних Зборів за підсумками роботи Товариства за 2013–2015 роки.

Увага! 29 березня 2016 р. невідомими зловмисниками від імені ПАТ «Київгаз» проведено масову розсилку електронних листів з вірусом — троянською програмою.

Компанія «Київгаз» здійснила підготовку до завершального етапу комплексної модернізації системи постачання газу мешканцям столиці. Відповідні роботи вже проводяться і будуть завершені у 2016 р. Це дасть можливість реалізувати програму повного осучаснення газових мереж столиці, встановлення обладнання газової безпеки останнього покоління, забезпечити принцип високотехнологічного інтелектуального контролю за поставками природного газу споживачам, насамперед, населенню. 

Корпоративний конфлікт навколо ПАТ «Київгаз» спрямований на дестабілізацію роботи компанії

На вимогу майже двох тисяч працівників компанії «Київгаз» 18 лютого 2016 р. були проведені загальні збори колективу. Працівники компанії виступили із критикою наклепницької та «чорної» інформаційної кампанії, яка вже тривалий час ведеться проти ПАТ «Київгаз» та прийняли рішення щодо звернення до керівництва держави та міста Києва.

Газ, який кияни використовують для побутових потреб, повинен відповідати міждержавному стандарту — ДЕСТ 5542–87. ПАТ «Київгаз» діючи в інтересах своїх споживачів регулярно аналізує якість блакитного палива, хоча з травня 2015 року займається виключно його транспортуванням, а відповідальність за його якість несе ПАТ «Укртрансгаз».
Тож як проходить перевірка якості газу у лабораторії хроматографічного аналізу?

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б