Новини «Київгазу»

Команда ПАТ «Київгаз» 29.06.2017р. провела планове прибирання території 46 газорозподільних пунктів, повністю прибрали сміття у парку Т.Г. Шевченка та у паркових зонах лівого берегу Києва. У свою чергу закликаємо усіх киян вживати превентивні заходи задля недопущення забруднень нашої квітучої держави та долучатися до майбутніх прибирань разом із командою ПАТ «Київгаз».

Так, споживачі забов`язані допускати представників ПАТ «Київгаз» до приміщень, у яких встановлені газові лічильники. Кодекс ГРМ і Правила постачання природного газу надають перелік таких випадків.

Як уникнути НЕВІДПОВІДНОСТІ у нарахуваннях за послуги газопостачання?

Наразі одним із найактуальніших питань для побутових споживачів природного газу є правильність нарахувань за фактично спожитий газ. Дуже часто через відсутність інформації з боку споживача відбувається завищення фактичних обсягів споживання населенням природного газу та, як наслідок, невідповідність нарахувань.

Для уникнення НЕВІДПОВІДНОСТІ у платіжках РЕКОМЕНДУЄМО дотримуватись наступних ПРАВИЛ:

Нарахування за послуги газопостачання споживачам, у яких встановлено індивідуальний лічильник газу, здійснюється за показаннями лічильника. Нагадуємо, що згідно Кодексу ГРМ, споживачі мають передавати показання газового лічильника щомісяця станом на перше число. У разі неотримання ПАТ «Київгаз» показань газового лічильника,обсяг споживання визначається на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового Споживача.

При цьому слід враховувати, що з моменту передачі показань до внесення їх в особовий рахунок потрібен певний час. Тож рекомендуємо всім споживачам передавати показання завчасно – з 25 по 30 (31) число кожного місяця.

Передати показання лічильника можливо одним із наступних способів:

· в «особистому кабінеті» на сайті: www.energy.kyivgaz.ua ;

· через SMS-повідомлення на номери 067 006 7 104 (Київстар) та 050 450 7 104 (Водафон) зазначте особовий рахунок (10 цифр) через пробіл показання лічильника (перші п’ять цифр, враховуючи нулі);

· за номером 495-04-05 без участі оператора (натиснути * та обрати пункт 2 голосового меню);

· через скриньки , які встановлено на газифікованих будинках міста (перелік на сайті www.energy.kyivgaz.ua )

Отже, для отримання від постачальника рахунків з фактичними показаннями газового лічильника – обов’язково щомісяця своєчасно передавайте його показання. Якщо з будь-яких причин ви не встигли це зробити вчасно – сплатіть за рахунком, що Ви отримали від постачальника, але обов’язково передайте показання будь-яким-зручним для вас способом. У наступному місяці Вам буде здійснено перерахунок відповідно до фактичних показань вашого лічильника.

Передача показань лічильниківдозволитьуникнути несподіваних сум у рахунках за газ та сплачувати лише за фактичне його використання.

Здійснюйте оплату за газ у повному обсязі не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Сплатити за послуги газопостачання без комісії можна готівкою або платіжною карткою Ощадбанку через платіжні термінали, що знаходяться у відділеннях Ощадбанку та у центрах обслуговування ДП «КиївГазЕнерджи» на вул. Василенко 5, вул. Білицька 45, вул. Електротехнічна 9 та вул. Володимирська 49А, оф. 415.

Несвоєчасна і нерегулярна оплата разом з ігноруванням правил передачі показань лічильника можуть привести до невідповідності нарахувань реальному обсягу споживання газу.

Повідомляйте своєчасно, але не пізніше місяця про всі зміни, що стосуються видів споживання газу, та/або опалювальної площі, кількості зареєстрованих осіб. Цей обов’язок передбачений п. 3 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем від 30.09.2015 № 2494.

Для цього не обов’язково відвідувати центри обслуговування. Достатньо написати заяву, додати до неї необхідні документи та передати до центрів обслуговування абонентів будь-яким зручним способом (поштою на адреси ЦО , кур’єром, довіреною особою, тощо, обов’язково зазначивши контактний телефон).

Дуже важливо дотримуватись місячного строку. Оскільки при наданні документів про зменшення кількості осіб, що користуються газом, з порушенням вказаного терміну – зміни у нарахування вносяться з місяця подання таких документів.

ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ В ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ НА САЙТІ ДП «КиївГазЕнерджи» http://energy.kyivgaz.ua

та отримайте можливість:

· переглянути історію оплат, суму заборгованості і переплати;

· сплатити за газ через Інтернет-сервіси прийому платежів;

· роздрукувати квитанцію;

· передати показання газового лічильника;

· отримати розсилку повідомлень про нарахування за газ та корисної інформації.

Дотримання таких рекомендацій допоможе вам уникнути непорозумінь при розрахунках за газ і збереже ваш час.

Починається літній період та багато киян відправляються на свої дачні та сільські помешкання. І одразу постає питання як правильно вчинити, аби заощадити при сплаті за комунальні послуги. Для того, щоб уникнути непорозумінь при нарахуваннях за газ необхідно знати наступне.

При здійсненні планових перевірок в помешканнях жителів столиці працівники ПАТ «Київгаз» все частіше фіксують численні порушення правил експлуатації газових приладів. ПАТ «Київгаз» відповідально ставиться до інформування населення щодо питань газової безпеки, а наші аварійні бригади цілодобово працюють у режимі екстреного реагування та потенційно рятують тисячі життів.

На даний час ПАТ «Київенерго» має критичну суму заборгованості перед ПАТ «Київгаз», що ставить під загрозу нормальне подальше функціонування газорозподільної компанії. На жаль, намагання владнати питання шляхом перемовин зазнали невдачі та призвели до подальшого накопичення заборгованості. Такий стан речей змушує ПАТ «Київгаз» вдаватися до дій по обмеженню подачі природного газу до частини котелень ПАТ «Київенерго».

ПАТ «Київгаз» покращує рівень сервісу для абонентів.

Відтепер показання газового лічильника можна передати за допомогою SMS-повідомлення на номери:

067 006 7 104 (Київстар) або 050 450 7 104 (Водафон),

що призначені тільки для прийому SMS-повідомлень.

Шахраї проникають у помешкання наших абонентів, представившись співробітниками газової компанії. Як не стати жертвою та розпізнати працівника ПАТ «Київгаз»?

Співробітники ПАТ «Київгаз» повинні бути вдягнені у спецодяг з логотипом компанії, мати при собі посвідчення, а також чітко формулювати мету свого візиту.

У ПАТ «Київгаз» є три групи працівників, яким може знадобитися доступ до оселі споживача: контролери, слюсарі та аварійні бригади.

У день Святого Миколая співробітники ПАТ «Київгаз», колектив філії експлуатації газового господарства №8 (ФЕГГ-8), організували поїздку до Дарницького дитячого будинку-інтернату, що знаходиться у Києві, вул. Ялинкова, 58/60, аби організувати для дітей свято та привітати їх! У костюмах Миколая та Снігуроньки наші колеги вітали вихованців із новорічними святами, створивши святкову атмосферу для них, бажали добра, радостей, благодаті та вручили солодкі подарунки.

З радістю повідомляємо вам, що з даного моменту придбати та встановити газове обладнання, а також розробку проектної документації чи технічних умов можна оформити і отримати в кредит!

З метою покращення умов прийому споживачів Печерського та Шевченківського районів, центр обслуговування, що знаходиться за адресою вул. Ярославів Вал, 33-Б переноситься в більш комфортне приміщення по вул. Володимирська, 49-А, секція 7, оф. 415.

«Київгаз» вважає модернізацію обладнання одним з найважливіших пріоритетів

ПАТ «Київгаз» утверджено план по модернізації та встановленню газорегуляторних пунктів. Це забезпечить надійну та безперебійну якість газу на найближчі 20+ років.

Шановні споживачі природного газу

ДП «КиївГазЕнерджи» та ПАТ «Київгаз» повідомляє, що в зв’язку з введенням в дію Кодексу газорозподільних систем змінено порядок звільнення від оплати за природний газ у випадку тимчасової відсутності зареєстрованих осіб при відсутності лічильників газу.

Шановні абоненти!

Повідомляємо, що у березні 2016 року відбулися зміни норм споживання газу населенням у разі відсутності лічильників. У зв’язку з проведенням нарахувань відповідно до законодавства, в квітні було надано з затримкою рахунки за березень 2016 року.

Враховуючи це, в квітні 2016 року вимога щодо сплати рахунку до 20 числа місяця не застосовується.

Керівництво «Київгазу» офіційно заявляє, що не підтримує можливий перерахунок оплачених рахунків у зв’язку з заниженими нормами споживання, які встановив Кабінет міністрів України навесні 2015 року, зважаючи на складну соціально-економічну ситуацію в країні.

Публічне акціонерне товариство «Київгаз» повідомляє наступне:


На виконання п. 8.73.3. Статуту Товариства, яким передбачено виключну компетенцію Наглядової ради Товариства щодо прийняття рішень про проведення чергових та позачергових Загальних зборів на вимогу акціонерів або за пропозицією Правління Товариства або Ревізійної комісії, Правлінням ПАТ «Київгаз» було прийнято рішення про звернення до Наглядової ради ПАТ «Київгаз» із пропозицією про проведення Загальних Зборів за підсумками роботи Товариства за 2013–2015 роки.

Увага! 29 березня 2016 р. невідомими зловмисниками від імені ПАТ «Київгаз» проведено масову розсилку електронних листів з вірусом — троянською програмою.

Компанія «Київгаз» здійснила підготовку до завершального етапу комплексної модернізації системи постачання газу мешканцям столиці. Відповідні роботи вже проводяться і будуть завершені у 2016 р. Це дасть можливість реалізувати програму повного осучаснення газових мереж столиці, встановлення обладнання газової безпеки останнього покоління, забезпечити принцип високотехнологічного інтелектуального контролю за поставками природного газу споживачам, насамперед, населенню. 

Корпоративний конфлікт навколо ПАТ «Київгаз» спрямований на дестабілізацію роботи компанії

На вимогу майже двох тисяч працівників компанії «Київгаз» 18 лютого 2016 р. були проведені загальні збори колективу. Працівники компанії виступили із критикою наклепницької та «чорної» інформаційної кампанії, яка вже тривалий час ведеться проти ПАТ «Київгаз» та прийняли рішення щодо звернення до керівництва держави та міста Києва.

Газ, який кияни використовують для побутових потреб, повинен відповідати міждержавному стандарту — ДЕСТ 5542–87. ПАТ «Київгаз» діючи в інтересах своїх споживачів регулярно аналізує якість блакитного палива, хоча з травня 2015 року займається виключно його транспортуванням, а відповідальність за його якість несе ПАТ «Укртрансгаз».
Тож як проходить перевірка якості газу у лабораторії хроматографічного аналізу?

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б