Відповідно до Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 05.12.2023 № 2291 затверджено Типовий договір, що регулює порядок виконання робіт.
На 2025 рік заплановано проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання до 3198 багатоквартирних будинків (мережі спільної власності).
З помісячними графіками ТО ВБСГ багатоквартирних будинків (мереж спільної власності) можна ознайомитися на сайті АТ «КИЇВГАЗ».
Звертаємо вашу увагу! Якщо вашої адреси немає у графіку Оператора ГРМ на 2025 рік, технічне обслуговування ВБСГ мереж спільної власності вашого багатоквартирного будинку проводитиметься в інший період, про що буде повідомлено додатково. У разі, якщо технічне обслуговування ВБСГ будинку здійснює інший суб’єкт господарювання, не Оператор ГРМ, графік проведення робіт погоджується між замовником та виконавцем.
Рахунки за надану послугу надійдуть споживачам після проведення відповідних робіт Оператором ГРМ.
Нагадуємо, що послуга технічного обслуговування ВБСГ багатоквартирних будинків – ринкова та надається на договірній основі. Замовник (колективний замовник – в особі управителя будинку, уповноваженої співвласниками особи тощо; споживач за замовчуванням – співвласники багатоквартирного будинку) може як приєднатися до Типового договору з Оператором ГРМ, так і обрати для укладення договору іншого суб’єкта господарювання, який має право на виконання таких робіт. У разі укладення або розірвання договору на ТО ВБСГ багатоквартирного будинку з іншим суб’єктом господарювання, ніж АТ «КИЇВГАЗ», управитель будинку чи інша уповноважена співвласниками особа має повідомити про це Оператора ГРМ протягом 15 календарних днів.
З Типовим договором на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання, граничними рівнями вартості виконання видів робіт та послуг з ТО ВБСГ, кошторисною вартістю ТО ВБСГ багатоквартирного будинку можна ознайомитися у розділі «Послуги» – «ТО ВБСГ».
Залишилися питання? Звертайтеся до наших фахівців через:
-
чатбот у Telegram
-
чатбот у Viber
-
онлайн-підтримку в Telegram
-
особистий кабінет «Київгазу» на сайті
-
електронну пошту:
-
приватні повідомлення на сторінках «Київгазу» Facebook та Instagram
Дотримання правил безпеки та регулярне технічне обслуговування – це запорука надійного та безпечного користування газом в приміщенні. Ми завжди поруч, щоб допомогти!