Як уникнути НЕВІДПОВІДНОСТІ у нарахуваннях за послуги газопостачання?

Наразі одним із найактуальніших питань для побутових споживачів природного газу є правильність нарахувань за фактично спожитий газ. Дуже часто через відсутність інформації з боку споживача відбувається завищення фактичних обсягів споживання населенням природного газу та, як наслідок, невідповідність нарахувань.

Для уникнення НЕВІДПОВІДНОСТІ у платіжках РЕКОМЕНДУЄМО дотримуватись наступних ПРАВИЛ:

Нарахування за послуги газопостачання споживачам, у яких встановлено індивідуальний лічильник газу, здійснюється за показаннями лічильника. Нагадуємо, що згідно Кодексу ГРМ, споживачі мають передавати показання газового лічильника щомісяця станом на перше число. У разі неотримання ПАТ «Київгаз» показань газового лічильника,обсяг споживання визначається на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період, що розраховується, виходячи з групи споживання побутового Споживача.

При цьому слід враховувати, що з моменту передачі показань до внесення їх в особовий рахунок потрібен певний час. Тож рекомендуємо всім споживачам передавати показання завчасно – з 25 по 30 (31) число кожного місяця.

Передати показання лічильника можливо одним із наступних способів:

· через SMS-повідомлення на номери 067 006 7 104 (Київстар) та 050 450 7 104 (Водафон) зазначте особовий рахунок (10 цифр) через пробіл показання лічильника (перші п’ять цифр, враховуючи нулі);

· за номером 495-04-05 без участі оператора (натиснути * та обрати пункт 2 голосового меню);

Отже, для отримання від постачальника рахунків з фактичними показаннями газового лічильника – обов’язково щомісяця своєчасно передавайте його показання. Якщо з будь-яких причин ви не встигли це зробити вчасно – сплатіть за рахунком, що Ви отримали від постачальника, але обов’язково передайте показання будь-яким-зручним для вас способом. У наступному місяці Вам буде здійснено перерахунок відповідно до фактичних показань вашого лічильника.

Передача показань лічильниківдозволитьуникнути несподіваних сум у рахунках за газ та сплачувати лише за фактичне його використання.

Здійснюйте оплату за газ у повному обсязі не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Сплатити за послуги газопостачання без комісії можна готівкою або платіжною карткою Ощадбанку через платіжні термінали, що знаходяться у відділеннях Ощадбанку

Несвоєчасна і нерегулярна оплата разом з ігноруванням правил передачі показань лічильника можуть привести до невідповідності нарахувань реальному обсягу споживання газу.

Повідомляйте своєчасно, але не пізніше місяця про всі зміни, що стосуються видів споживання газу, та/або опалювальної площі, кількості зареєстрованих осіб. Цей обов’язок передбачений п. 3 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем від 30.09.2015 № 2494.

Для цього не обов’язково відвідувати центри обслуговування. Достатньо написати заяву, додати до неї необхідні документи та передати до центрів обслуговування абонентів будь-яким зручним способом (поштою на адреси ЦО , кур’єром, довіреною особою, тощо, обов’язково зазначивши контактний телефон).

Дуже важливо дотримуватись місячного строку. Оскільки при наданні документів про зменшення кількості осіб, що користуються газом, з порушенням вказаного терміну – зміни у нарахування вносяться з місяця подання таких документів.

та отримайте можливість:

· переглянути історію оплат, суму заборгованості і переплати;

· сплатити за газ через Інтернет-сервіси прийому платежів;

· роздрукувати квитанцію;

· передати показання газового лічильника;

· отримати розсилку повідомлень про нарахування за газ та корисної інформації.

Дотримання таких рекомендацій допоможе вам уникнути непорозумінь при розрахунках за газ і збереже ваш час.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б