Ви можете оформити заявку на ремонт:

  • онлайн за посиланням https://kyivgaz.ua/str2.php
  • у чатботі в мережі «Телеграм» https://t.me/KyivgazBot
  • у контактному центрі за номерами: (044) 495-04-04 або (097) 495-11-04
  • звернувшись до управління вашого району: адреси можна дізнатися тут.

Процедура подання заявки на ремонт однакова для будь-якого виду обладнання: газового котла, водонагрівача проточної води, плити та інших.

Коли і як відремонтують газове обладнання

Майстер обстежує газове обладнання, щоб з'ясувати причину поломки, далі – на місці ремонтує газовий прилад. Після завершення ремонту майстер перевіряє його справність, наявність тяги в димових та вентиляційних каналах, проводить додатковий інструктаж з правил безпечного користування побутовими газовими приладами.

Якщо обладнання на гарантії

Якщо обладнання перебуває на гарантії, то при виникненні несправностей варто звернутись за телефоном, вказаним у гарантійному талоні, та замовити виклик майстра із сервісної служби.

Зберігайте інструкцію з експлуатації приладу, гарантійний талон, чек на купівлю приладу, а також додержуйтесь умов щодо дії гарантії та інструкції заводу-виробника.

Оплата виконаних робіт

Після завершення робіт майстер виписує акт виконаних робіт (акт-наряд), в якому зазначається перелік та вартість робіт.  Цей акт підписується обома сторонами – вами та майстром.

Одна частина залишається замовнику послуги (це гарантія на виконані роботи), інша  у майстра. Розрахунок за виконані роботи проводиться на місці відповідно до акту виконаних робіт.

Ознайомитись з вартістю виконання ремонтних робіт ви можете у розділі «Вартість послуг».

 

Контакт-центр (044) 495-04-04;

(097) 495-11-04;

Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б