Новини «Київгазу»

За шість місяців 2020 року АТ «Київгаз» повірило 5,3 тис. побутових лічильників, з них – 10% виявилися непридатними до подальшого використання. Лише справний лічильник, який пройшов періодичну повірку, забезпечує коректний облік газу.

Останні два тижні управління експлуатації газових мереж №1 проводить масштабні роботи з заміни першого газового колодязя Києва. Його побудували у 1950 році.

У колодязі встановлена клинова задвижка умовною прохідністю 400 мм з байпасною лінією діаметром 57 мм. Колодязь змонтували на газопроводі діаметром 539 мм, який проклали у 1948 році.

Ми щиро співчуваємо втраті мешканців будинку по вулиці Соломії Крушельницької, 1/5, чиї рідні загинули під уламками, і тим, чиї квартири зруйновані. Для нас цей вибух був таким же шоком, як і для мешканців будинку.

На всі запитання журналістів, які стосуються вибуху, відповів сьогодні Андрій Лях, заступник голови правління з виробничих питань та головний інженер АТ «Київгаз». Він описав деталі вчорашнього дня та дії співробітників нашої компанії.

«Київгаз» закликає жителів Києва бути особливо обережними під час користування газом у спекотні літні дні. Особливо це стосується власників газових приладів з відводом продуктів згорання в димохід – це проточні водонагрівачі (колонки) і двоконтурні котли.

Коли температура повітря зростає вище + 30 ˚С, часто відсутня тяга або утворюється зворотна тяга в димових і вентиляційних каналах житлових будинків. Через це продукти згоряння природного газу не відводяться через димохід, а поступають в приміщення, де встановлений газовий прилад. Це може призвести до нещасних випадків.

Цього тижня фахівці АТ «Київгаз» опановували та тестували нову стоп-систему Ravetti. Це система, яка дозволяє проводити газонебезпечні роботи без відключення споживачів за допомогою байпасної лінії.

Компанія «Київгаз» продовжує модернізацію газової системи міста відповідно до інвестпрограми. Зокрема щотижня в районах Києва проводяться будівельно-монтажні роботи із заміни газових колодязів на безколодязні газові крани (БГК).

Безколодязний газовий кран має переваги, які у довгостроковій перспективі зроблять роботу газової системи ще більш ефективною, скоротять часові та фінансові витрати на підтримання стану функціонального системи.

21 травня начальник управління роботи з абонентами Людмила Гребещук взяла участь у брифінгу в Київській міській держадміністрації. Говорили про рівень оплати за послугиАТ «Київгаз» та можливості для оплати житлово-комунальних послуг онлайн. 

У березні – квітні, під час карантину, клієнти АТ «Київгаз» майже у півтори рази збільшили платежі за доставку природного газу через онлайн-сервіси. Такі сервіси дозволяють оплачувати послугу не виходячи з дому, а також економити, адже дешевші за інші способи. Тому фахівці компанії продовжують поліпшувати роботу онлайн-сервісів, зокрема додали нові функції у чатботі в мережі «Телеграм».

Розпочався другий етап реконструкції головного газорегуляторного пункту №6 по проспекту Степана Бандери.

Це один з масштабних планів компанії на літо та початок осені - повністю оновити, зробити більш компактним, надійним та дещо естетичнішим газорегуляторний пункт, за допомогою якого здійснюється розподіл газу до 40% споживачів правого берега столиці.

Будьте на зв'язку з нами!

Щоби стежити за діяльністю «Київгазу» було зручно, компанія створила сторінки ще на двох платформах, окрім фейсбуку.

На них споживачі газу знайдуть усі новини про діяльність компанії, нові послуги та сервіси, ремонти та модернізації.

За період карантину спеціалісти управління захисту газових мереж від корозії провели капітальний ремонт на семи станціях катодного захисту. Це такі наземні споруди, які захищають газопроводи від електрохімічної корозії.

Роботи виконує бригада із трьох слюсарів та майстра, яка виїжджає на об’єкт. Спеціалісти бурять свердловину, опускають туди електроди, обв’язують, встановлюють чи ремонтують дренажні кабелі. Територію після робіт прибирають та повертають до вихідного стану.

Працівники “Київгазу” відновили роботу Вічного вогнюу Парку слави, який затух через надмірну кількість сміття. Газівники виявили засмічення горловини Вічного вогню під час чергового обстеження систем газопостачання. Сміття, а особливо пластикових пляшок, було настільки багато, що полум’я майже згасло.

На місце виїхала бригада ремонтників “Київгазу”. Вони повністю розібрали конструкцію, очистили горловину від сміття та усунули причини затухання. Символ пам’яті про героїв Другої світової війни знову палає.

Незважаючи на карантин, 160 наших працівників щодня виходять на свої маршрути і ретельно обстежують кожен кілометр системи газогонів Києва та кожен об’єкт на ній. Адже безперебійність доставки газу і безпека киян – у пріоритеті.

У зв’язку із посиленням карантинного режиму, в АТ «Київгаз» стрімко зростає кількість споживачів, які сплачують за спожиті послуги через Інтернет. Так, кількість клієнтів компанії, які у березні сплатили за доставку природного газу онлайн, у порівнянні з лютим збільшилася на 35%. Нині половина тих, хто сплачує за допомогою онлайн-сервісів, користуються особистим кабінетом.

Карантин вніс корективи у роботи всіх компаній. «Київгаз» продовжує працювати, підлаштовуючись під надзвичайні умови. Адже підприємство забезпечує роботу критично важливої інфраструктури для 780 тисяч сімей та близько 1500 підприємств, установ та бюджетних організацій Києва.

Усі технічні служби підприємства працюють в посиленому режимі. Виїжджають на виклики, усувають витоки газу, ремонтують газові прилади, стежать за тиском в мережах. Спеціалісти, які працюють на зміні, екіпіровані особистим захистом: захисними масками, окулярами, рукавицями та антисептиками для рук.

Постановою НКРЕКП від 06 березня 2020 р. № 580 встановлено мінімальні обсяги річної замовленої потужності на розрахунковий календарний рік для споживачів природного газу, які мають фактичний період споживання природного газу менший ніж дев'ять місяців, а також для споживачів, які не споживали природний газ протягом усього попереднього газового року.

У зв'язку з проведенням карантинних заходів для протидії поширенню коронавірусної інфекції всі центри обслуговування АТ «КИЇВГАЗ» переходять на дистанційну форму обслуговування абонентів. Особистий прийом громадян у центрах обслуговування тимчасово не здійснюватиметься.

Для вирішення питань можна скористатися дистанційною формою обслуговування на веб-сайті АТ «КИЇВГАЗ». Оперативну відповідь на питання можна отримати у приватних повідомленнях на сторінці АТ «КИЇВГАЗ» у Facebook, а також у @KyivgazBot у месенджері Telegram. Контактний центр працюватиме у звичайному режимі.

Єдина мета заяви про можливість зриву газопостачання у столиці України, що була розповсюджена з боку ТОВ «Оператор газотранспортної системи України», — це тиск на суд та створення паніки серед споживачів.

Публічне акціонерне товариство «Київгаз» (далі – ПАТ «Київгаз», Товариство) оголошує конкурс з відбору суб’єктів аудиторської діяльності, які можуть бути призначені для надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності за 2019 рік.

6-8 листопада відбулася Міжнародна спеціалізована виставка "Нафтогазекспо - 2018", за підтримки Міністерства енергетики та вугільної промисловості України.

Метою виставки стало впровадження сучасних технологій, обладнання та послуг у нафтогазовій галузі.

ПАТ "Київгаз" презентує "КОРТ-150" на виставці нафтогазової промисловості

З 23 по 25 жовтня ПАТ "Київгаз" брав участь у 21-й міжнародній виставці нафтогазової промисловості, яку було організовано НАК "Нафтогаз України" разом з АККО Інтернешнл.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04;

(097) 495-11-04;

Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б