Новини «Київгазу»

Протягом вересня та жовтня спеціалісти «Київгазу» проводять лекції з газової безпеки у школах Києва.

Кожне управління експлуатації газового господарства проводить лекції у школах тих районів, які обслуговує. Працівники управлінь готують презентацію, а також дарують слухачам корисні сувеніри про безпеку від компанії.

Під час лекції з газової безпеки учні дізнаються про те, що таке газ, які є правила користування газовими приладами, а також про основні правила безпеки. А головне – наші спеціалісти розповідають, що потрібно робити, коли відчули запах газу.

Лектори з управлінь разом з дітьми повторюють алгоритм дій, нагадують номер аварійної газової служби та одне з основних правил для школярів: користуватися газовими приладами не можна без дозволу та присутності батьків.

Цьогоріч правила зробили цікавішими, додавши як до презентації, так і до роздаткових матеріалів нового героя – кота Василя. Саме через його римовані поради на стікерах та прості правила в презентації наші співробітники мають змогу зацікавити та мотивувати школярів запам'ятати основну інформацію стосовно газової безпеки.

Більше фото шукайте на сторінці компанії у Фейсбуку та в Інстаграмі.

«Київгаз» запустив оновлену версію особистого кабінету. Нова структура, сучасний дизайн і ще більше функцій – все для того, щоб клієнтам було зручно і зрозуміло спілкуватися з компанією.

23 та 24 вересня 2020 року «Київгаз» здійснить планові ремонтні роботи на підземному газопроводі по проспекту Правди, 82.

Користувачі особистим кабінетом мають змогу отримувати рахунок за розподіл газу на електронну адресу.

Ті клієнти, які підпишуться на розсилку, щомісяця отримуватимуть повідомлення на e-mail із сумою до сплати за послугу розподілу природного газу. Це допоможе оперативно сплачувати за послугу прямо з електронної скриньки.

Активізувати функцію може будь-який користувач у розділі «Налаштування» особистого кабінету.

Наразі компанія працює над тим, щоб користувачі особистого кабінету мали можливість відмовитись від отримання рахунків в паперовому вигляді, що допоможе зберегти природні ресурси. 

З вересня нинішнього року клієнти «Київгазу» отримають рахунки нового формату. Документ став простішим, а інформація зручнішою для візуального сприйняття.

Клієнти «Київгазу» тепер можуть отримати довідку про стан рахунку прямо в особистому кабінеті

Раніше за довідкою необхідно було звертатись до центрів обслуговування – тепер її можна отримати онлайн. Єдина умова – бути користувачем особистого кабінету.

Перед тим, як завантажити довідку, користувачу потрібно ознайомитися з умовами та надати на них згоду в розділі «Довідка про стан рахунку». Клієнт отримає довідку про відсутність заборгованості або про існуючу заборгованість за послугу розподілу природного газу.

Сформувати довідку споживач може лише один раз на місяць, тому користуватися цією послугою рекомендуємо за необхідності.

За вісім місяців 2020 року спеціалісти управління аварійно-відновлювальних робіт АТ «Київгаз» здійснили понад 9 тисяч виїздів за викликами «104». Кожен другий виклик був пов’язаний із витоками газу.

На виконання Порядку проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює держане регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, 11 вересня 2020 року об 11:00 за адресою м. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4б відбудуться відкриті слухання Плану розвитку газорозподільного підприємства АТ «Київгаз» на 2020 рік відкоригованого відповідно до постанови НКРЕКП від 15.07.2020 № 1422.

Зауваження та пропозиції від зацікавлених осіб приймаються до 10 вересня на електронну адресу .
З проектом Плану розвитку товариства на 2020 рік можна ознайомитися у розділі "Інвестиційні програми".

Клієнти «Київгазу» часто ставлять операторам контакт-центру схожі запитання.

За шість місяців 2020 року АТ «Київгаз» повірило 5,3 тис. побутових лічильників, з них – 10% виявилися непридатними до подальшого використання. Лише справний лічильник, який пройшов періодичну повірку, забезпечує коректний облік газу.

Останні два тижні управління експлуатації газових мереж №1 проводить масштабні роботи з заміни першого газового колодязя Києва. Його побудували у 1950 році.

У колодязі встановлена клинова задвижка умовною прохідністю 400 мм з байпасною лінією діаметром 57 мм. Колодязь змонтували на газопроводі діаметром 539 мм, який проклали у 1948 році.

Ми щиро співчуваємо втраті мешканців будинку по вулиці Соломії Крушельницької, 1/5, чиї рідні загинули під уламками, і тим, чиї квартири зруйновані. Для нас цей вибух був таким же шоком, як і для мешканців будинку.

На всі запитання журналістів, які стосуються вибуху, відповів сьогодні Андрій Лях, заступник голови правління з виробничих питань та головний інженер АТ «Київгаз». Він описав деталі вчорашнього дня та дії співробітників нашої компанії.

«Київгаз» закликає жителів Києва бути особливо обережними під час користування газом у спекотні літні дні. Особливо це стосується власників газових приладів з відводом продуктів згорання в димохід – це проточні водонагрівачі (колонки) і двоконтурні котли.

Коли температура повітря зростає вище + 30 ˚С, часто відсутня тяга або утворюється зворотна тяга в димових і вентиляційних каналах житлових будинків. Через це продукти згоряння природного газу не відводяться через димохід, а поступають в приміщення, де встановлений газовий прилад. Це може призвести до нещасних випадків.

Цього тижня фахівці АТ «Київгаз» опановували та тестували нову стоп-систему Ravetti. Це система, яка дозволяє проводити газонебезпечні роботи без відключення споживачів за допомогою байпасної лінії.

Компанія «Київгаз» продовжує модернізацію газової системи міста відповідно до інвестпрограми. Зокрема щотижня в районах Києва проводяться будівельно-монтажні роботи із заміни газових колодязів на безколодязні газові крани (БГК).

Безколодязний газовий кран має переваги, які у довгостроковій перспективі зроблять роботу газової системи ще більш ефективною, скоротять часові та фінансові витрати на підтримання стану функціонального системи.

21 травня начальник управління роботи з абонентами Людмила Гребещук взяла участь у брифінгу в Київській міській держадміністрації. Говорили про рівень оплати за послугиАТ «Київгаз» та можливості для оплати житлово-комунальних послуг онлайн. 

У березні – квітні, під час карантину, клієнти АТ «Київгаз» майже у півтори рази збільшили платежі за доставку природного газу через онлайн-сервіси. Такі сервіси дозволяють оплачувати послугу не виходячи з дому, а також економити, адже дешевші за інші способи. Тому фахівці компанії продовжують поліпшувати роботу онлайн-сервісів, зокрема додали нові функції у чатботі в мережі «Телеграм».

Розпочався другий етап реконструкції головного газорегуляторного пункту №6 по проспекту Степана Бандери.

Це один з масштабних планів компанії на літо та початок осені - повністю оновити, зробити більш компактним, надійним та дещо естетичнішим газорегуляторний пункт, за допомогою якого здійснюється розподіл газу до 40% споживачів правого берега столиці.

Будьте на зв'язку з нами!

Щоби стежити за діяльністю «Київгазу» було зручно, компанія створила сторінки ще на двох платформах, окрім фейсбуку.

На них споживачі газу знайдуть усі новини про діяльність компанії, нові послуги та сервіси, ремонти та модернізації.

За період карантину спеціалісти управління захисту газових мереж від корозії провели капітальний ремонт на семи станціях катодного захисту. Це такі наземні споруди, які захищають газопроводи від електрохімічної корозії.

Роботи виконує бригада із трьох слюсарів та майстра, яка виїжджає на об’єкт. Спеціалісти бурять свердловину, опускають туди електроди, обв’язують, встановлюють чи ремонтують дренажні кабелі. Територію після робіт прибирають та повертають до вихідного стану.

Працівники “Київгазу” відновили роботу Вічного вогнюу Парку слави, який затух через надмірну кількість сміття. Газівники виявили засмічення горловини Вічного вогню під час чергового обстеження систем газопостачання. Сміття, а особливо пластикових пляшок, було настільки багато, що полум’я майже згасло.

На місце виїхала бригада ремонтників “Київгазу”. Вони повністю розібрали конструкцію, очистили горловину від сміття та усунули причини затухання. Символ пам’яті про героїв Другої світової війни знову палає.

Незважаючи на карантин, 160 наших працівників щодня виходять на свої маршрути і ретельно обстежують кожен кілометр системи газогонів Києва та кожен об’єкт на ній. Адже безперебійність доставки газу і безпека киян – у пріоритеті.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б