Новини «Київгазу»

Борги побутових клієнтів АТ «Київгаз» газу за розподіл газу становлять 4,8 млн грн. З них 16,5% споживачів в 2021 році жодного разу не платили за розподіл блакитного палива. Найбільше боргують жителі Дніпровського, Солом’янського і Шевченківського районів столиці.

Нині компанія не застосовує санкції за прострочення оплати за послугу розподілу газу. Адже на час дії карантину уряд захистив населення від можливого припинення надання комунальних послуг у разі несплати рахунків. Проте введений урядом мораторій на нарахування пені, штрафів та відключення газу через заборгованість деякі споживачі сприйняли як можливість взагалі не сплачувати за доставку газу. Таких клієнтів у компанії 128,5 тисяч.

«У 736 тисяч жителів Києва, які користуються газовими колонками і плитами або виключно плитами, оплата за послуги з розподілу в рік не перевищує 25 гривень. Щомісячний платіж для такої категорії споживачів становить в середньому 2 гривні. Незважаючи на це, деякі споживачі не платять за отримані послуги», – розповідає Віталій Замараєв, директор департаменту розподілу та балансування газу АТ «Київгаз».

Фахівці компанії проводять активну роботу з попередження боржників, адже заборгованість за розподіл газу після карантину може стати причиною відключення від газопостачання. Так, від початку нинішнього року з допомогою телефонних повідомлень інформували про заборгованість 42,5 тис. споживачів.

Крім того, клієнти АТ «Київгаз» мають всі можливості оплатити рахунки за доставку дистанційно, що найбільш безпечно в умовах пандемії. Працюють онлайн-сервіси: особистий кабінет, чатбот у мережі Телеграм, а також сторінки в соцмережах.

АТ «Київгаз» закликає споживачів вчасно сплачувати за послугу розподілу газу і не допускати нарощування боргів, адже від цього залежить безперебійне та безаварійне газопостачання.

У зв’язку з запровадженням карантинних обмежень АТ «Київгаз» приймає документи, які стосуються газифікації, поштою та через скриньку для вхідної кореспонденції, яка знаходиться на вході до офісу по вул. М.Бойчука, 4-Б.

Від 5 квітня й до завершення карантинних обмежень у столиці компанія «Київгаз» не прийматиме клієнтів і закликає киян вирішувати питання щодо газорозподілу дистанційно.

Фахівці «Київгазу» завершили заміну засувки діаметром 500 мм на розподільному газопроводі середнього тиску 1948 року в Солом‘янському районі: оновили конструкцію колодязя та встановили на ньому новий сучасний кульовий кран.

Упродовж минулого року фахівці «Київгазу» опрацювали понад 412,5 тисяч звернень клієнтів. Споживачі газу скористалися як традиційними каналами комунікації, так і  дистанційними сервісами – особистим кабінетом, чатботом в Телеграм та месенджерами.

Публікація цього звіту передбачена п. 8 глави 2 розділу XII Кодексу ГТС.

Служба аварійних робіт  АТ «Київгаз» виконала за 2020 рік понад 14 тисяч заявок киян на номер «104». Головне завдання служби – швидко локалізувати й ліквідувати витік газу, щоб забезпечити надійне газопостачання.

20 січня об 11-06 диспетчер «Київгазу» отримав повідомлення на номер 104 від мешканця однієї з квартир багатоповерхового будинку по вулиці Курнатовського, 26 про пожежу в квартирі.

Щомісяця понад 140 тисяч киян передають показання індивідуальних газових лічильників, користуючись дистанційними сервісами АТ «Київгаз». В умовах поширення коронавірусної інфекції це є найбезпечнішим способом інформувати компанію про обсяг спожитого газу.

На виконання Порядку проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює держане регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, 30 листопада 2020 року о 09:00 за адресою м. Київ, вул.Михайла Бойчука, 4б відбудуться відкриті слухання тарифу на послуги розподілу природного газу розподільними трубопроводами по АТ «Київгаз» на 2021 рік.

5 листопада 2020 року з з 8 до 17 год буде обмежено розподіл газу до деяких будинків у Подільському та частково Шевченківському районах.

Причина – планові роботи на газопроводі по вулиці Глибочицькій.

За два роки «Київгаз» повністю перебудував головний газорегуляторний пункт №6, який забезпечує безперебійний розподіл газу 40% жителів правобережних районів столиці. Компанія інвестувала у проєкт понад 53 млн гривень.

Співробітники «Київгазу» продовжують відновлювати розподіл газу до багатоповерхівок, які були відключені від газопостачання 15 жовтня внаслідок ремонтних робіт. Газовики проводять обстеження внутрішньобудинкових мереж будинків та газових приладів у квартирах і пускають газ в тих будинках, де відсутні порушення Правил безпеки систем газопостачання.

У суботу, 17 жовтня, «Київгаз» додатково працюватиме для керівників газифікованих комунально-побутових та промислових підприємства.

Ідучи назустріч клієнтам, з 9 до 13 години фахівці компанії прийматимуть документи про підтвердження готовності об'єктів до пуску газу. Це дозволить підприємствам, ОСББ, управляючим компаніям та іншим суб’єктам господарювання вчасно розпочати опалювальний період у будинках та на підприємствах, за які вони несуть відповідальність.

15 та 16 жовтня 2020 року «Київгаз» здійснить ремонтні роботи на підземному газопроводі по вулиці Якубовського.

Протягом вересня та жовтня спеціалісти «Київгазу» проводять лекції з газової безпеки у школах Києва.

«Київгаз» запустив оновлену версію особистого кабінету. Нова структура, сучасний дизайн і ще більше функцій – все для того, щоб клієнтам було зручно і зрозуміло спілкуватися з компанією.

23 та 24 вересня 2020 року «Київгаз» здійснить планові ремонтні роботи на підземному газопроводі по проспекту Правди, 82.

Користувачі особистим кабінетом мають змогу отримувати рахунок за розподіл газу на електронну адресу.

З вересня нинішнього року клієнти «Київгазу» отримають рахунки нового формату. Документ став простішим, а інформація зручнішою для візуального сприйняття.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б