«Київгаз» запустив оновлену версію особистого кабінету. Нова структура, сучасний дизайн і ще більше функцій – все для того, щоб клієнтам було зручно і зрозуміло спілкуватися з компанією.

Будь-який споживач природного газу міста Києва може зайти за посиланням https://cabinet.kyivgaz.ua та зареєструватися. Якщо ж він уже зареєстрований у попередній версії кабінету, необхідно ввести номер особового рахунку і пароль.

У оновленому особистому кабінеті з’явилася функція управління кількома особовими рахунками, про яку просили користувачі. Вона зручна для тих, хто має декілька квартир або ж допомагає передавати показання і сплачувати за доставку газу літнім родичам.

На відміну від попередньої версії, оновлений особистий кабінет працює на будь-якому гаджеті. З його допомогою клієнти «Київгазу» можуть стежити за своїми рахунками будь-де та будь-коли, а також передати показання лічильника, завантажити рахунок чи довідку, оплатити за послугу розподілу, надіслати документи. Так, наприклад, щоб отримати довідку про стан рахунку клієнту не потрібно йти до центру обслуговування – це можна зробити в особистому кабінеті.

У окремий розділ винесені відповіді на питання, які клієнти часто задають, телефонуючи в контакт-центр. Якщо ж користувач не знайде відповіді, він може написати повідомлення оператору.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б