Зареєструватися в електроній черзі, щоб вирішити питання в центрі обслуговування, кияни можуть на сайті «Київгазу» за посиланням https://cutt.ly/fn8NZIs.
Електронна черга економить час, адже візит із попереднім записом займе від 15 до 30 хвилин. Крім того, така система обслуговування дозволяє уникнути скупчення клієнтів у чергах і убезпечує їх від контактів з ймовірно інфікованими на коронавірусну інфекцію людьми.
Які питання кияни можуть вирішити в центрі обслуговування:
– укласти договір розподілу природного газу
– укласти договір реструктуризації заборгованості
– отримати довідку про стан рахунку
– здійснити звірку розрахунків за оплаченими рахунками
– отримати консультацію щодо нарахувань, оплат та з інших питань розподілу газу.
Адреси центрів обслуговування АТ «Київгаз»:
- вул. М. Василенка, 5
- вул. Володимирська, 49-а, секція 7, офіс 415
- пров. Р. Лужевського, 18
- вул. Р. Окіпної, 4
- вул. Електротехнічна, 9
Графік роботи центрів:
- вівторок, середа, четвер та п’ятниця з 9:00 до 16:00
- неприйомні дні: субота, неділя, понеділок, а також з 1 по 5 число кожного місяця.