Зареєструватися в електроній черзі, щоб вирішити питання в центрі обслуговування, кияни можуть на сайті «Київгазу» за посиланням https://cutt.ly/fn8NZIs.

Електронна черга економить час, адже візит із попереднім записом займе від 15 до 30 хвилин. Крім того, така система обслуговування дозволяє уникнути скупчення клієнтів у чергах і убезпечує їх від контактів з ймовірно інфікованими на коронавірусну інфекцію людьми.

Які питання кияни можуть вирішити в центрі обслуговування:

– укласти договір розподілу природного газу

– укласти договір реструктуризації заборгованості

– отримати довідку про стан рахунку

– здійснити звірку розрахунків за оплаченими рахунками

– отримати консультацію щодо нарахувань, оплат та з інших питань розподілу газу.

Адреси центрів обслуговування АТ «Київгаз»:

  • вул. М. Василенка, 5
  • вул. Володимирська, 49-а, секція 7, офіс 415
  • пров. Р. Лужевського, 18
  • вул. Р. Окіпної, 4
  • вул. Електротехнічна, 9

Графік роботи центрів:

  • вівторок, середа, четвер та п’ятниця з 9:00 до 16:00
  • неприйомні дні: субота, неділя, понеділок, а також з 1 по 5 число кожного місяця.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б