«Київгаз» надав можливість всім споживачам газу зареєструвати особистий кабінет  на сайті за номером телефону та адресою електронної пошти, навіть без особового рахунку. Після реєстрації доступні консультації онлайн, а також інші послуги та опції, як-от можливість об’єднати в кабінеті всі особові рахунки чи укласти договір розподілу природного газу.

«До травня цього року для реєстрації в особистому кабінеті новий користувач обов’язково вказував номер особового рахунку. Наразі вже безпосередньо в кабінеті споживач може написати фахівцю  «Київгазу» і отримати консультацію щодо оформлення заяви-приєднання до договору розподілу й особового рахунку», – розповідає Людмила Гребещук, начальниця управління роботи з абонентами АТ «Київгаз».

Долучившись до особистого кабінету, клієнт «Київгазу» може ознайомитися зі станом рахунку та історією нарахувань за розподіл газу, дізнатися суму боргу або переплати, проаналізувати обсяги споживання газу за рік у розрізі місяців, завантажити довідку про стан рахунку, передати показання лічильника і одразу сплатити рахунки. Окрім того, у розділі «Звернення і документи» є можливість отримати відповідь фахівця на будь-яке питання щодо газопостачання.

АТ «Київгаз» постійно удосконалює способи дистанційної взаємодії з компанією, прислухаючись до потреб споживачів. Упродовж останніх трьох років у особистий кабінет додали новий функціонал, який дає можливість швидше, простіше та доступніше вирішувати питання з розподілу газу. За останні півроку до кабінету долучилося більше 40 тисяч киян. 

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б