«Київгаз» запускає чат-боти для споживачів газу в мережах Viber та Telegram. Нові можливості чат-ботів: керування декількома особовими рахунками, швидке завантаження платіжок та прямий зв’язок із спеціалістами компанії.
Топ-5 питань, які можна вирішити в чат-боті миттєво, не телефонуючи у контакт-центр:
- дізнатися суму до сплати й завантажити платіжку
- передати показання лічильника для кількох особових рахунків
- залишити заявку на виклик майстра для ремонту, заміни чи встановлення газового обладнання.
Крім того, в боті можна завантажити форми заяв для перенесення, перерахунку чи повернення коштів, повідомити про зміни у складі сім’ї. До прикладу, ви управляєте двома рахунками й поспіхом відправили кошти не на той особовий рахунок. Вам не потрібно йти в центр обслуговування – форму заяви на повернення коштів легко завантажити з чат-боту, заповнити, підписати й надіслати її фото чи сканкопію через службу підтримки боту.
Якщо ж питання потребує консультації спеціаліста, можна одразу написати йому, не виходячи з месенджера, чи записатися на особистий прийом, обравши зручну дату й час.
Реєстрація у боті відбувається за номером телефону. Щоб почати користуватися, достатньо натиснути «Start» і обрати потрібну функцію чи послугу.
«Перевага нового чат-бота, яку оцінять більшість наших споживачів, це те, що він працюватиме в мережі Viber. Провівши восени опитування клієнтів, ми отримали велику кількість прохань інтегрувати бот в цю мережу. Ще один його плюс – це можливість керувати декількома особовими рахунками. Тепер можна передавати показання і сплачувати не тільки за своєю адресою, а й допомагати літнім родичам чи сусідам», – анонсує керівник управління роботи з абонентами АТ «Київгаз» Людмила Гребещук.
Наразі розробники допрацьовують функцію розсилки адресних попереджень про тимчасове відключення газу для проведення ремонтних робіт чи у випадку аварійних ситуацій.
На сьогодні найбільш популярний дистанційний сервіс серед клієнтів «Київгазу» – це особистий кабінет. Ним користуються понад 217 тисяч споживачів газу столиці. У компанії прогнозують, що із запуском нових чат-ботів, третина клієнтів стануть постійними користувачами онлайн-сервісу, адже основні питання можна вирішити за декілька хвилин.