Для того, щоб замовити послугу з ремонту газового обладнання необхідно:

Оформити заявку на виклик майстра на сайті або за номерами телефонів контакт-центру: (044) 495-04-04, (097) 495-11-04.

Також для оформлення заявки ви можете звернутися до управління експлуатації газового господарства вашого району. Адреси та графік роботи можна переглянути в розділі «Контакти».

Процес оформлення заявки для всіх типів газового обладнання (котлів, водонагрівачів, плит тощо) – однаковий.

Коли і як проходить ремонт

*Майстер прибуде до васу зазначений у заявці день та час

По прибуттю майстер проводить діагностику обладнання, визначає причину несправності та виконує ремонт (за можливості). Після виконання робіт майстер перевіряє справність обладнання та наявність тяги у димових і вентиляційних каналах. Завершальним етапом є інструктаж з безпечного користування газовими приладами.

Сплатити за роботи можна через будь-яке відділення банку або онлайн за реквізитами. Ознайомитися з вартістю робіт можна в розділі «Ціни на послуги».

Звертаємо увагу! Кінцеву вартість виконання робіт формується на місці та залежить від обсягу робіт, фактично використаних матеріалів та виконання додаткових робіт.

По завершенню ремонтних робіт майстер формує акт виконаних робіт (акт-наряд), в якому зазначається перелік, вартість послуг та матеріалів (за наявності). Акт підписується між споживачем (Замовником) та майстром «Київгазу» (Виконавцем).

Один примірник акту залишається у вас як гарантія на виконані роботи, другий – у майстра.

Що робити, якщо обладнання на гарантії?

Якщо ваш прилад на гарантії, зверніться за телефоном, зазначеним у гарантійному талоні, щоб викликати майстра сервісної служби.

Збережіть інструкцію з експлуатації приладу, гарантійний талон, чек на покупку приладу, щоб гарантія залишалася дійсною.

Дотримуйтеся умов гарантії та інструкцій заводу-виробника.

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б