«Київгаз» запустив новий особистий кабінет для споживачів газу. Компанія очікує, що завдяки зручній структурі і додатковим функціям до кінця року сервісом користуватиметься кожен другий клієнт. Зокрема, в кабінеті вперше з’явилася функція управління кількома особовими рахунками.
Оновлений особистий кабінет працює на будь-якому гаджеті. З його допомогою клієнти «Київгазу» можуть у зручний час:
- укладати договір розподілу газу
- надсилати документи
- отримувати довідки
- передавати показання лічильника
- завантажувати рахунок
- платити за послуги розподілу
Так, наприклад, щоб отримати довідку про стан рахунку клієнту не потрібно йти до центру обслуговування – це можна зробити в особистому кабінеті.
«Перед розробкою нової версії ми провели електронне опитування серед клієнтів і зібрали їхні пропозиції щодо оновлень. Разом із розробниками намагалися втілити максимум побажань, які відповідали законодавству та технічним можливостям. На реалізацію цього проекту нам знадобилося три місяці», — зауважує начальниця управління по роботі з абонентами Людмила Гребещук.
У оновленому особистому кабінеті з’явилася функція управління кількома особовими рахунками. Вона зручна зокрема для тих споживачів, які мають декілька домогосподарств або ж допомагають передавати показання лічильника і сплачувати за доставку газу родичам. Тепер користувачу не потрібно пам’ятати паролі від кабінетів за всіма адресами. Потрібно один раз зареєструватися і додати усі особові рахунки в декілька кліків.
Близько 200 тисяч клієнтів уже активно користуються онлайн-сервісом. Зареєструватися в особистому кабінеті може будь-який споживач природного газу міста Києва, перейшовши за https://cabinet.kyivgaz.ua.