Побутовим споживачам необхідно щомісяця станом на 1 число знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти діб (до 5 числа включно) передавати Оператору ГРМ – АТ «КИЇВГАЗ» (пункт 4 глави 4 розділу ІХ Кодексу газорозподільних систем , затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2494).

З моменту передачі показань до внесення їх в особовий рахунок потрібен певний час, тому рекомендуємо передавати показання до 3 числа кожного місяця.

Як передати показання газового лічильника?

Передати показання лічильника можна:

• в особистому кабінеті ( зареєструйтеся або увійдіть до кабінету)

• через чатбот у Viber (натисніть«Start» та оберіть потрібну функцію)

• через чатбот у Telegram (додайте номер особового рахунку та оберіть кнопку «Передати показання»)

• за допомогою автовідповідача контакт-центру: (044) 495-04-04 та (097) 495-11-04 (натисніть *2 в автоматичному режимі та дотримуйтеся подальших інструкцій)

• у скриньках для передачі показань на газифікованих будинках (перелік адрес)

• через один з терміналів самообслуговування EasyPay (мапа розташування терміналів https://terminals.easypay.ua )

• в особистому кабінеті онлайн-сервісу Portmone (на сайті portmone.com.ua )

Як правильно вносити показання лічильника?

Показання газового лічильника передаються у форматі: п’ять цифр до крапки та до двох цифр після крапки (формат: 00001.11).

Що робити, якщо показання лічильника передані невчасно?

Якщо не передавати показання лічильника або передавати із порушенням встановленого законодавством терміну, Оператор ГРМ визначає об’єм споживання за розрахунковий місяць на рівні планового місячного об’єму споживання на відповідний період (за розрахунковими показаннями). Саме на цей обсяг газу побутовий споживач отримає рахунок від постачальника природного газу.


Якщо об’єм споживання в рахунку відрізняється від фактично спожитого обсягу газу за розрахунковий період, наступного місяця потрібно вчасно передати фактичні показання лічильника.

Передані споживачем показання лічильника після обробки даних Оператором ГРМ потрапляють до Інформаційної платформи Оператора ГТС. На підставі даних Інформаційної платформи постачальники формують рахунки споживачам. Таким чином, обсяги споживання надалі будуть скориговані відповідно до фактичних показань лічильника та враховані компанією-постачальником.

Тому якщо ви не встигли передати показання, наступного місяця це можна виправити.

Якщо ж ви не передавали показання понад шість місяців та бажаєте провести звірку за показаннями лічильника, звертайтеся до центру обслуговування із відповідною заявою .

 

Контакт-центр (044) 495-04-04 (097) 495-11-04

Електронна пошта
Адреса для листування Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б