ПАТ «Київгаз» позиціонує себе передовою інноваційною компанією на вітчизняному ринку розподілу природного газу. У даній статі підводимо підсумки 2017 року, акцентуючи увагу на найбільш важливих аспектах діяльності підприємства.


Безкомпромісна газова безпека, як найперший пріоритет ПАТ «Київгаз»

Аварійна служба ПАТ «Київгаз» із року в рік демонструє покращення показників якості роботи, що першочергово відображається у зменшенні часу прибуття на місце події на 12%, а також у зменшенні загальної кількості аварійних заявок на 24%. За останні роки аварійні бригади було укомплектовано новим сучасним обладнанням, а автопарк було повністю замінено новими спецавтівками.


У цьому році значну частину відновлювальних робіт було виконано без відключення абонентів і переривання транспортування природного газу. Такій можливості завдячуємо виробничо-конструкторському відділу ПАТ «Київгаз», що розробив унікальний комплект обладнання для ремонту трубопроводів.


Обладнання для зниження тиску і підтримання його на заданому рівні, зокрема ГРП та ШРП, не тільки модернізовано у відповідності до сучасних стандартів, а і завжди знаходиться у справному стані та має належний вигляд. Філії експлуатації газового господарства ПАТ «Київгаз» здійснили планову перевірку газового обладнання у помешканнях 280 000 тисяч абонентів.


Протягом року лабораторія хроматографічного аналізу ПАТ «Київгаз» проводила щотижневий контроль фізико-хімічних показників якості газу на вхідних магістральних трубопроводах на предмет відповідності державним стандартам. Показники розміщувались на офіційному веб-сайті ПАТ «Київгаз» та оновлювались раз на тиждень.


Оптимізація взаємодії з абонентами

У 2017 році компанія приділяла значну увагу центрам обслуговування абонентів. Починаючи з дня відкриття першого центру оновленого зразка на вул. Володимирська, ми експериментували та намагались знайти оптимальний варіант підвищення якості обслуговування киян. На початку грудня було повністю оновлено центр обслуговування на вул. Василенка, де можна отримати швидку консультацію без необхідності очікування, а також потрапити на прийом за допомогою електронної черги. Разом із цим було розпочато процес введення дистанційного онлайн запису абонентів до всіх центрів обслуговування.

За рік, що минає, співробітниками контактного центру ПАТ «Київгаз» було опрацьовано 93 660 дзвінків, контактним центром ДП «КиївГазЕнерджи» - 192 375 дзвінків. Офіційна сторінка компанії в соціальній мережі Facebook стала альтернативним способом вирішення проблемних питань для більш, ніж однієї тисячі абонентів, що збалансовувало роботу контактних центрів: більшість звернень надходило саме у дні пікового навантаження на лініях.


Соціальна відповідальність компанії

Переконані, що профільну діяльність обов'язково необхідно поєднувати із соціальною, яка приносить користь суспільству. Можливість діяти в інтересах суспільства, а також надавати сприяння соціального-орієнтованим проектам вбачаємо важливим показником загальної ефективності будь-якого підприємства.


У 2017 році трудовий колектив ПАТ «Київгаз» приділяв найбільшу увагу допомозі притулку для тварин «Сіріус», а також участі у благодійному проекті «Starenki». Наші співробітники неодноразово організовували дні прибирання паркових зон столиці, проводили акції по розмальовці вузлів обліку газу, встановлювали полички для буккросингу та доповнювали такі полички новими книжками.


Плідна взаємодія із Kyiv Smart City допомогла впровадити потужну систему відеоспостереження за Вічним вогнем, що після повторного акту вандалізму відновлювався та тимчасово охоронявся представниками нашого трудового колективу. Також ПАТ «Київгаз» став одним з партнерів Всеукраїнського фестивалю інновацій, що дало змогу надавати підтримку навіть найсміливішим українським стартапам.

ПАТ «Київгаз» не міг бути байдужим до вирішення соціальної проблеми масової активізації шахраїв, які діяли під виглядом співробітників газової компанії. Наша служба безпеки активно прикладала зусилля до допомоги правоохоронним органам у затриманні таких осіб. Абонентам, які допомагали спіймати шахраїв на гарячому, оголошувалась грошова винагорода, а інформаційний простір було заповнено найбільш поширеними схемами введення киян в оману.

ПАТ «Київгаз» вже має багато амбітних планів на 2018 рік. Впевнені, що новорічні свята дадуть змогу гарно відпочити та поповнити запаси сил для нових звершень. ​

 

Контакт-центр (044) 495-04-04
Наша адресам. Київ, вул. Михайла Бойчука, 4Б