Від 5 квітня й до завершення карантинних обмежень у столиці компанія «Київгаз» не прийматиме клієнтів і закликає киян вирішувати питання щодо газорозподілу дистанційно.
Дізнатися стан особового рахунку, передати показання лічильників, сформувати чи надіслати документи, сплатити за послуги, а також отримати консультацію з інших питань – все це можна зробити, не виходячи з дому, в особистому кабінеті: https://cabinet.kyivgaz.ua.
«Суворі обмеження у зв'язку з пандемією змушують нас перевести центри обслуговування в режим дистанційної роботи. Разом з тим, ми збільшили кількість фахівців, які відповідають на запити клієнтів, отримані через онлайн-сервіси. Так, найшвидше вирішити свої питання кияни зможуть в особистому кабінеті», – зауважує начальник управління роботи з абонентами АТ «Київгаз» Людмила Гребещук.
Також споживачі газу можуть отримати консультацію, звернувшись до компанії в соцмережах:
- в Телеграмі t.me/KyivgazSupport
- у Фейсбуку Fb.com/kyivgazua
- в Інстаграмі instagr.am/kyivgaz.ua
Для споживачів, які не мають можливості скористатися онлайн-сервісами, працюють телефонні лінії контакт-центру: (044) 495-04-04 та (097) 495-11-04.